Migdał w świecie zapachów – od marcepanu po luksusowe perfumy
Black Friday - Bez Ściemy
Nowe zapachy i wiadomości
Mięta - chłodzący akcent w sztuce perfumeryjnej
Tajemniczy aromat natury - Mech dębowy w sztuce perfum
Nowe zapachy i wiadomości
Opinie o naszych zapachach - Miłośnicy, Aktywni i Zarejestrowani - część 18
Orange Hugo Boss inspiracja zapachu damska stworzona zgodnie ze sztuką perfumiarstwa
Opis
Zapach wycofany z naszego świata zapachów, pozostaje w bazie w celach informacyjnych.
Przy odpowiednio dużym zainteresowaniu naszych miłośniczek i miłośników nie wykluczamy jego wznowienia.
Hugo Boss - Orange
zapach wykonany we współpracy z perfumiarzami francuskimi
rok wydania: 2009
Pojemność 50 ml
Inspiracja zapachu Orange owocowa, kwiatowa, zainspirowana kolorami słońca. Idealny zapach dla kobiety dynamicznej, nowoczesnej, pragnącej świeżości i wspomnień ciepłego lata. Delikatność i zmysłowość odzwierciedlają jej piękność, energię i namiętność.
Główne akordy
białe kwiaty, waniliowy, słodki, owocowy, drzewny, pudrowy
Nuta głowy
czerwone jabłko
Nuty serca
kwiat afrykańskiej pomarańczy, białe kwiaty
Nuty bazy
wanilia, drzewo sandałowe, drzewo oliwne
Skład (INCI):
Alcohol Denat., Parfum, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl lonone, Linalool, Hydroxycitronellal, Coumarin, Limonene, Citronellol, Benzyl Alcohol, Geraniol, Isoeugenol, Citral, Benzyl Benzoate, Eugeniol, Aqua.
Opakowanie: szkło, aluminium, polipropylen, surlyn.
Najlepiej zużyć przed końcem: 36 miesięcy po otwarciu (pierwszym użyciu atomizera).
Uwaga! Produkt łatwopalny.
Wszystkie napisane opinie są weryfikowane przez nasz zespół, pod kątem czy zostały wystawione przez osoby, które faktycznie kupiły dany zapach. W ten sposób chronimy nasz portal oraz naszą społeczność i użytkowników przed działaniem botów, trolli internetowych i nieuczciwych praktyk. A osoby czytające opinie mają pewność co do prawdziwości napisanych opinii o danym zapachu. Pełna identyfikacja każdej opinii znajduje się w zakładce "Otuleni Zapachem - opinie" znajdująca się z lewej strony na pasku na górze strony. Zastrzegamy sobie prawo niepublikowania opinii nacechowanych ogólnie pojętym hejtem internetowym, nienawiścią, wulgaryzmami, rasizmem, nietolerancją wobec innych osób, naruszających godność innych osób, brakiem szacunku, pomówieniami i oszczerstwami i tym podobnymi treściami. Jeżeli nie akceptujesz powyższych zasad nie wpisuj opinii. Ze względu na ilość pracy opinie weryfikujemy i publikujemy raz w miesiącu.