Zapach test - 245
Zapach test - 244
Zapach test - 243
Zapach test - 242
Zapach test - 241
Zapach test - 240
Zapach test - 239
Mr. Burberry męska inspiracja zapachu męska stworzona zgodnie ze sztuką perfumiarstwa
Opis
Zapach wycofany z naszego świata zapachów, pozostaje w bazie w celach informacyjnych.
Przy odpowiednio dużym zainteresowaniu naszych miłośników nie wykluczamy jego wznowienia.
Zapach stworzony zgodnie ze sztuką perfumiarstwa inspirowany
Burberry - Mr. BURBERRY
zapach wykonany we współpracy z perfumiarzami francuskimi
rok wydania: 2016
Pojemność 50 ml
Inspiracja zapachu Mr. Burberry aromatyczna, drzewna. Dla nowoczesnego mężczyzny, ceniącego sobie w życiu klasykę. Wyjątkowo stateczny i elegancki. Ma w sobie „ to coś”, dzięki czemu przyciąga wzrok kobiet.
Główne akordy
drzewny, aromatyczny, świeży korzenny, ciepły korzenny, cytrusowy
Nuty Głowy
mięta, estragon, kardamon, grejpfrut
Nuty Serca
cedr, lawenda, liść brzozy, gałka muszkatołowa
Nuty Bazy
benzoes, wetyweria, drzewo bursztynowe, mech dębowy, drzewo gwajakowe, drzewo sandałowe
Skład (INCI):
Alcohol Denat., Parfum, Limonene, Linalool, Citronellol, Citral, Geraniol, Eugeniol, Benzyl Benzoate, Isoeugenol, Aqua.
Opakowanie: szkło, aluminium, polipropylen, surlyn.
Najlepiej zużyć przed końcem: 36 miesięcy po otwarciu (pierwszym użyciu atomizera).
Uwaga! Produkt łatwopalny.
Wszystkie napisane opinie są weryfikowane przez nasz zespół, pod kątem czy zostały wystawione przez osoby, które faktycznie kupiły dany zapach. W ten sposób chronimy nasz portal oraz naszą społeczność i użytkowników przed działaniem botów, trolli internetowych i nieuczciwych praktyk. A osoby czytające opinie mają pewność co do prawdziwości napisanych opinii o danym zapachu. Pełna identyfikacja każdej opinii znajduje się w zakładce "Otuleni Zapachem - opinie" znajdująca się z lewej strony na pasku na górze strony. Zastrzegamy sobie prawo niepublikowania opinii nacechowanych ogólnie pojętym hejtem internetowym, nienawiścią, wulgaryzmami, rasizmem, nietolerancją wobec innych osób, naruszających godność innych osób, brakiem szacunku, pomówieniami i oszczerstwami i tym podobnymi treściami. Jeżeli nie akceptujesz powyższych zasad nie wpisuj opinii. Ze względu na ilość pracy opinie weryfikujemy i publikujemy raz w miesiącu.