Łubin - zielony bohater Twojej ulubionej kompozycji zapachowej
Lukrecja - malutki słodki skarb natury w świecie perfum i aromatów
Lotos – kwiat czystości i zmysłowości w zapachach i perfumach
Liść laurowy – od starożytnego symbolu do nowoczesnych zapachów
Liczi – kwiatowa słodycz w Świecie Zapachów
Sekrety Lawendy: od kwiatu do flakonu
Esencja wiosny - odkryj urok Konwalii
The Scent Hugo Boss inspiracja zapachu męska stworzona zgodnie ze sztuką perfumiarstwa
Opis
Zapach stworzony zgodnie ze sztuką perfumiarstwa inspirowany
Hugo Boss - The Scent
zapach wykonany we współpracy z perfumiarzami francuskimi
rok wydania: 2015
Pojemność 50 ml
Inspiracja zapachu The Scent przyprawowa, aromatyczna. Intensywny, niesamowicie pociągający zapach, który idealnie odnajdzie się na ciele mężczyzn stanowczych i pewnych siebie. Pełen niebywałej zmysłowości zapach, wzmocni uczucie namiętności i podniecenia.
Główne akordy
świeży korzenny, aromatyczny, skórzany, kwiatowy, cytrusowy
Nuty głowy
bergamotka, mandarynka, imbir
Nuty serca
maninka, lawenda
Nuty bazy
nuty drzewne, skóra
Skład (INCI):
Alcohol Denat., Parfum, Limonene, Linalool, Coumarin, Citral, Citronellol, Geraniol, Aqua.
Opakowanie: szkło, aluminium, polipropylen, surlyn.
Najlepiej zużyć przed końcem: 36 miesięcy po otwarciu (pierwszym użyciu atomizera).
Produkt: Łatwopalny.
Wszystkie napisane opinie są weryfikowane przez nasz zespół, pod kątem czy zostały wystawione przez osoby, które faktycznie kupiły dany zapach. W ten sposób chronimy nasz portal oraz naszą społeczność i użytkowników przed działaniem botów, trolli internetowych i nieuczciwych praktyk. A osoby czytające opinie mają pewność co do prawdziwości napisanych opinii o danym zapachu. Pełna identyfikacja każdej opinii znajduje się w zakładce "Otuleni Zapachem - opinie" znajdująca się z lewej strony na pasku na górze strony. Zastrzegamy sobie prawo niepublikowania opinii nacechowanych ogólnie pojętym hejtem internetowym, nienawiścią, wulgaryzmami, rasizmem, nietolerancją wobec innych osób, naruszających godność innych osób, brakiem szacunku, pomówieniami i oszczerstwami i tym podobnymi treściami. Jeżeli nie akceptujesz powyższych zasad nie wpisuj opinii. Ze względu na ilość pracy opinie weryfikujemy i publikujemy raz w miesiącu.